OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 30 marca 2015

Po weekendzie! Znowu nocka! Zbieram siły!

Miałam już napisać dawno posta, ale czekałam na odpowiednią godzinę, żeby mnie jakoś tak naturalnie chwyciło do pisania i opowiadania :) Weekend był bardzo fajny i niestety jutro (dzisiaj) poniedziałek. Ciekawe jak mi jutro minie dzień. Echh. Oby była ładna pogoda i oby w szkole było okej!
Poczułam teraz jakąś dziwną, niezrozumiałą samotność. Tak mi się nie chce! Po prostu nie chce! Tyle nie zrobiłam... o tylu rzeczach zapomniałam... tak jakoś czuję, że ominęłam priorytety! Cholerka. Posiedzę teraz trochę. Nadrobię kilka odcinków Pamiętników Wampirów, bo nigdy nie mam czasu aby się wyluzować i choćby obejrzeć serial! Zrobię znowu nockę... Z jednej strony to duży błąd, bo przez cały dzień chcesz spać, ale z drugiej strony; robienie takich nocek to coś pięknego. Siedzisz do późna - masz czas dla siebie.. Myślisz, piszesz, słuchasz, oglądasz - przedłużasz dzień. Robisz mleko z miodek, oglądasz papkę w telewizji. Tumblerujesz i inspirujesz się... a no i jeszcze psychopatycznie i maniakalnie boisz się jutrzejszego dnia.


P.S. Kupiłam nową miskę... yyy w sensie kubek!


28 komentarzy :

  1. Racja, teraz też siedzę przed komputerem i rozkoszuję się tym przedłużaniem ostatniego dnia weekendu, i w duszy mam nadzieje, że ta noc będzie wieczna ( a wiadomo jak jest) Gdy ciemno za oknem, wdychasz aromatyczny zapach świeczek i jesteś tylko ty, klawiatura no i oczywiście nocna wena ;) Smutne, tak nienawidze rzeczywistości, ona mnie przygnębia. Najchętniej to bym się zamknęła w swoim świecie... szkoda, że to tylko niespełnione marzenia... Zapraszam na mojego bloga, co prawda mam tylko jeden post i nie umiem w tym wszystkim się połapać, ale potrzebuję jakiejś opinii, motywującej, bądź... w każdym razie cokolwiek :)
    http://wmawiamysobiezejestesmynormalni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś najlepsza! Kocham twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo jak ty z tym przedłużeniem😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale cie rozumiem. Tez lubie sobie przedłużyć dzień. Siedzieć do 4 lub 5 nad ranem słuchając muzyki, oglądając filmy, seriale, przeglądając strony internetowe z głupimi obrazkami, malując paznokcie, czytając książkę, a nawet się ucząc. To czas dla mnie. W domu jest cisza, nikt nie przeszkadza, ma się świadomość ze jest się samemu. Uwielbiam twojego bloga Zuza. Żeby ten poniedziałek był udany. Pozdrowienia. 😊
    ~Pacia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tacy już jesteśmy... piękni, młodzi, niewyspani... :)
    Oby dzisiejszy dzień był w końcu tym jednym z lepszych

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak! Też tak mam z przedłużaniem. Widać wszyscy jesteśmy tacy sami.....


    www.wszyscyjestesmytacysami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię nocki, zawsze jest czas żeby nadrobić te deszczowe i męczące dni w spokojnym zaciszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. [p] Czy lubisz jagody?
    [p] Czy lubisz deszczowe dni?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez kocham noc wtedy jest tak spokojnie i cicho ♥ i jest czas do przemyśleń ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałem ze ogladasz TVD ❤️
    Najlepszy serial ever XD
    Pozdrawiam i życzę udanych dni :)
    wszystkonieowszystkim.blogspot.com
    fuckyoulonely.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna seria pytanek ;)
    {p} kiedy znowu pofarbujesz włosy? a jak pofarbujesz to na jaki kolor?
    {p} jak bardzo lubisz miód?
    {w} zrzuć na swoje włosy jajko
    {w} zrób 5 selfie w 10 sekund ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tą poniedziałkową pogodą to Ci nie wyszło. :)))
    i-love-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zuziu... Wiem, że to może nie być dla Ciebie zbyt przyjemny temat, ale kiedyś napisałaś na blogu, że w gimnazjum nie byłaś lubiana i wiele osób się z Ciebie śmiało. Teraz jestem w gimbazie i nawet w mojej klasie jest taka osoba, której rówieśnicy nie lubią. Po prostu pomyślałam, że jako idolka wieeeeelu młodych ludzi mogłabyś coś o tym napisać i przekonać kilku gimbusów, że to, co robią nie jest fajne.
    A co do postu: ja też czasami zarywam noce, żeby obejrzeć kilka filmów, poczytać coś albo po prostu.... Pomyśleć. Nocą jest jakoś tak spokojniej i łatwiej sobie wszystko przemyśleć. Oczywiście potem w szkole jest troszkę słabo.... No ale się opłaca xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zuziu myślę ,że szkoła wszystkich wykańcza . A już szczególnie poniedziałek, gdy zmienił się czas ja nie mogłam zasnąć była 11 a na stary czas 10 więc niestety i to odbiło mi się na moich ocenach z testu z polskiego dostałam 3. Też nie jestem miłośniczką szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam tą chwile gdzie jest tylko ja, komp, dobre anime i kubek cieplutkiego cappucino.. Ale coraz mniej takich dni.. Zero czasu, zero czasu dla siebie. Tylko SZKOŁA, SZKOŁA SZKOŁA!
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zuziu rób sobie częściej takie nocki ;* Ps. fajny kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w nocy jest zawsze lepiej, muzyka lepiej brzmi, opowiada się najskrytsze sekrety i historie, noc jest lepsza pid każdym względem x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kubek jest świetny, idealny żeby się obudzić po takiej 'nocce'

      Usuń
  18. Zuziu rób sobie więcej takich nocek ;* Ps. faajny kubeczek ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. https://www.facebook.com/pages/I-love-wąsy/620361498039760?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog Banshee :) zapraszam (jak ktoś chce):nastolatkaiblog.blogspot.com - miłego dnia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  21. " [...] psychopatycznie i maniakalnie boisz się jutrzejszego dnia." <- so fucking true! Ah. Tak mnie to zdanko troszkę podniosło na duchu, że nie tylko ja chorobliwie się boję, kiedy to nie ma być dzień spędzony we własnym pokoju i własnym towarzystwie. Nie jest tak zawsze, codziennie, jednak taki stan czasami występuje. Nie wiem czy słowo 'czasami' jest dobrym wyrażeniem na to, jak często. Hm.
    Nocki.. przyjemne i urocze; bezpiecznie, wiesz, że masz przed sobą długie godziny spokoju i ciszy bo przecież większość ludzi śpi o tej porze. Szkoda, że drugiego dnia są tego skutki.. najczęściej są. Ale warto dla tego czasu spędzonego samemu ze sobą. Tak myślę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, fajnie się go czyta, pozdrawiam :) A piesek słodziak :)

    OdpowiedzUsuń