OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

czwartek, 19 czerwca 2014

Odpowiadam na pytania :)

Dodaję jakieś dziwne foty z kamerki, które robiłam przed chwilą. Leżę sobie w kocu w łóżku i postanowiłam odpowiedzieć na nurtujące Was pytania. Zaczynam!

Dlaczego nie było w sobotę filmiku?
Nie chcę robić filmów, kiedy nie mam na nie totalnie zamysłu i ochoty. Wolę poczekać parę dni i nagrać coś fajnego niż na szybko wymyślać coś bez sensu.

Kiedy pokażesz tatuaże? Dlaczego nie było ich w środowej Krówce?
Tatuaże robiłam we wtorek i nadal nie są zagojone. W sobotę będzie film i pokażę Wam opuchliznę jaka występuje po 1 dniu. Do soboty zdążą się ładnie zagoić, więc film będzie pełny.


Panierka była lepsza od Krówki.
Uważam, że takie stwierdzenie jest żałosne. Z racji, że jest to taki sam program i jedyne co jest zmienione to wystrój oraz zakończenie... nie ogarniam! Może niektórym brakuje tego, że obrzucam się mąką... hmm Nie wiem. To jest chyba taki syndrom, że "to co nowe jest gorsze." Ludzie nie potrafią zrozumieć zmian. Nieważne, że Banshee i SzalonaZuzia to jest to samo z dodatkiem mojego autorskiego programu. Nieważne.. i tak będą pisać, że to już nie to.. ech


Kiedy skoczysz na bungee?
Nie bójcie się! Zrobię to! Cały czas mam problem z dojazdem do Warszawy.. Nie wiem też jak to rozplanować.. Dużo projektów na wakacje. W maju i czerwcu mogłam to zrobić, ale była szkoła, a ja miałam zagrożenie z matematyki. Wydaje mi się, że w wakacje w końcu uda mi się to zrobić! :)


Czy zrobisz spotkanie z fanami?
To jest dla mnie temat na 2 dni... Wiem, że tyle osób chciałoby, żebym zrobiła spotkanie z fanami... Wiem jak bardzo tego chcecie i czekacie. Ja jestem taka dziwna!!! Boję się! Strasznie się boję.. tyle ludzi.. ja.. nie wiedziałabym co zrobić. to by było straszne! Już widzę tą panikę!!! Pewnie mówiłabym cały czas Oldze, żeby za mnie gadała.. kurde.. Może kiedyś się odważę..  

Co u Ciebie?
Dzisiaj wzięłam sobie wolne w pracy i będę czytała książkę o Marsach... W niedzielę jadę na koncert i jestem bardzo podekscytowana. Cały czas zajmuję się filmami, zdjęciami i Marsami... 

__________________________________________________________________
P.S. Te fotki są dziwne.. haha! ale tak niestety spędzam czas! 
LEŻĘ W WYRKU I CZYTAM <3



32 komentarze :

  1. Zuzia jaka jesteś śliczna błagammm zrub spodkanie z fanami ja jestem z Lublina ;* pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mówisz fanami a nie widzami? :o
    Wkurza mnie to określenie "FANI"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że ma fanów m.in. na blogu, a ciężko powiedzieć o nich widzowie?

      Usuń
  3. Fotki wcale nie dziwne ;D Ja czekam na skok na banji i spotkanie. A co do panierki i krówki musisz pamiętać, że zawsze znajdą się 'hejterzy' , którzy mają za przeproszeniem gówno do powiedzenia. Rób to co robisz, wychodzi Ci to świetnie! Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie jest śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś zagrożenie z matematyki, to znaczy, że już nie masz?
    Zdałaś do następnej klasy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz na trybunach czy na płycie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuzia ! Masz zamiar znów pofarbować włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę koncertu Marsów ;S Zdjęcia jak Ty... Szalone xD Mam nadzieje, że szybko się pojawi filmik, jak skaczesz na bungee.:)
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. [w] Zrób chubby bunny tylko że z krówkami:-)
    [p] Kogo byś pierwszego ratowała, gdyby na twój dom napadli kosmici i zjadali twoich rodziców, Meruchę, Olgę (była by w tym czasie u ciebie) ??

    OdpowiedzUsuń
  10. [w] Zrób chubby bunny tylko że z krówkami:-)
    [p] Kogo byś pierwszego ratowała, gdyby na twój dom napadli kosmici i zjadali twoich rodziców, Meruchę, Olgę (była by w tym czasie u ciebie) ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Pofarbowałaś włosy ostatnio? :) Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krówka i Panierka są równie dobre :> A zdjęcia są boskie :D
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam lubię zmiany z SZ na Banshee i z Panierki na Krówkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, że odpowiedziałaś na te pytania, ponieważ również nad nimi się zastanawiałam.
    Przede wszystkim byłam ciekawa tego bungee :D
    Jeśli chodzi o Panierka VS Krówka, to uważam że 100 razy lepsza jest "krówka",
    ponieważ zawsze są nowe ciekawe wyzwania, natomiast w "panierce" robiłaś z siebie panierkę w każdym odcinku,
    można było się tego spodziewać i robiło to się nudne. Dobrze, że zostały wprowadzone zmiany :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jeeju Zuziu masz pomalowane paznokcie ?! o.O

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie to co nowe może i nawet jest lepsze mi się podobają zmiany bo cały czas to samo to potem robi się nudne.
    Pozdrawiam ;) this-is-my-life-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zuzia, nie przejmuj się innymi :3 Niektórzy nie umieją zrozumieć, że zmiany są potrzebne........
    A tak z innej beczki. Założyłam niedawno z kumpelą stronkę na Facebook'u :) Bardzo mi zależy, aby dużo osób na nią wpadło. Jest ona poświęcona tematyce naszych ulubionych zespołów! Piszemy o naszej przygodzie m.in. z Marsami i Muse :)
    Zapraszamy! https://www.facebook.com/pages/My-Love/461317520679656?ref_type=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  18. a pokarzesz swój nowy tatułaż w krówce #6 ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zadałam Ci już 3 pytania! Co mam zrobić, żebyś na nie odpowiedziala?

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie widziałam cię w pomalowanych paznokciach :D I stwierdzam ,że ładnie ci w pomalowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  21. zuzia nie bedzie shannona :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Zuzia, jak to jest z koncertami Marsów, ile godzin przed trzeba być przed otwarciem żeby być zaraz przy scenie? (mam GC ) Wiem, że byłaś już na kilku ;) Chodzi mi o te głównie w Polsce . Boje się, że przyjadę za późno :/ Jeśli to czytasz BŁAGAM ODPOWIEDZ :D !! Pozdrawiam :D!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zuziu, mam pytanie: Kiedy pojawi się filmik z twoim nowym tatuażem - triadą? *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie. Gdzie pisać pytania na które odpowiadasz w programie?

    OdpowiedzUsuń
  25. zapraszam do mnie tutajwszystkojestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. co wolisz łużko czy spacer
    jaki color lubisz
    jakie są twoje ulubione skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Jaki jest Twój ulubiony film?
    2.Jak często jeździsz na fiszce?
    3.Bardziej lubisz chodzić w sukience, w spódnicy, czy w spodniach?
    4.Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? A może nie ma takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zuziu, czy powiesz swoim widzom ile masz par skarpetek? :) Jestem tego bardzo ciekawa! :p

    OdpowiedzUsuń