OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 1 czerwca 2014

Nowy film, fanpage, wyjaśnienia.

Hej. Wczoraj wrzuciłam nowy vlog. Nie wiem czy już widzieliście? 10 RZECZY, KTÓRYCH SIĘ BOJĘ Zdziwiła mnie reakcja kilku osób! Okazało się, że niektórzy są jeszcze dziwniejsi niż ja! Super :) Ktoś pisał, że boi się ludzi w przebraniach maskotek, wysokich budynków albo luster... heh DZIWACY! :) Były też osoby, które totalnie mnie nie rozumiały... No nic.. To właśnie jest piękne, że ludzie są inni i innych rzeczy się boją. :) Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczona komentarzami...

Kolejną sprawą jest to, że założyłam fanpage. Wiele osób napisało z pretensjami, że kiedyś byłam "anty anty" a teraz założyłam. Powód jest prosty. Kiedyś nie było mi to, aż tak potrzebne, a dzisiaj mam dużo widzów i chciałabym mieć z nimi kontakt. Mam nadzieję, że zrozumiecie, że ten cały fanpage jest dla Was. :) Tak btw. KLiK


P.S. Nareszcie wolna niedziela.. Ach.. Łóżko, Mercy, Simsy, Inna, Ekipa.. haha :) 
edit. właśnie okazało się, że idę do pracy... KUR****************************


15 komentarzy :

  1. Bo lustra są straszne! Co do fan pagea, dłuższcz czas temu usunęłam fb bo ,, Zuzia ma racje. Na co mi to gunwo" czuje sie troche oszukana :)miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję Zuziu, że nagrałaś tego vloga. Dzięki temu wiem, że jet jeszcze duużo osób takich dziwnych, i dziwniejszych ode mnie xD
    Fajnie, że założyłaś fanpage :D
    Współczucie, jeśli chodzi o tą pracę :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik świetny, też się boje szybkiej jazdy ;) Powodzenia w pracy ^^
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o Zuzia współczuję pójścia do pracy XD ja to w domku na kanapie sb leżę <33

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieaktualne :(
      Może kiedyś ^^... szybko ten 1 czerwca nadszedł..
      niestety nie dzisiaj.. zmiany będą kiedy indziej :)

      Usuń
  6. Hahaha... Miłej pracy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcemy nowy room tag ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy skaczesz na bungee zuzia ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli chodzi o mnie to ja się boje ludzi w przebraniach takich ruchomych pomników.
    Stoją jak pomnik i Ty masz wrazenie ze to jest pomnik po czym on się zaczyna ruszać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, wakacje są fajne, przynajmniej nie musisz przez całe dwa miesiące spotykać się z ludźmi, których nie lubisz a los sprawił że jesteście w jednej klasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro o lękach mowa to ja boję się ludzi, najbardziej pijanych. Wiąże się to z moim dzieciństwem, niską samooceną. Nie boję się tylko malutkich dzieci (tak do dwóch, trzech lat).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuziu czy możesz w swoim programie opowiedzieć mój żart .... Dlaczego dziecią w Afryce obcina się nogi ''żeby nie chodziły głodne
    XD <3 <3 KOFFAM BANSHEE

    OdpowiedzUsuń
  13. WYZWANIE
    wyjdź na ulice i krzycz
    Chcę zjeść banana :-P

    OdpowiedzUsuń