OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

piątek, 27 listopada 2020

wehikuł czasu...

3:23

 Ja od początku trochę nie chciałam.

Byłam bardzo mała i już wiedziałam, że nie chcę.

Ciągle tak tylko ciągnę.



Zazwyczaj w takich nocnych godzinach mam myśl...

do którego momentu w życiu bym się cofnęła

serio, to chore\

leżysz i wybierasz moment, jakby faktycznie zaraz pojawiał się portal

i w jakiś jebnięty sposób transportowało by cię do przeszłości.

To są takie długie - nawet 2 godzinne - epizdody

gdzie jak w jakiejś poczekalni - mam katalog z chujowymi momentami w życiu

i teraz sobie wybieram:

"ocho.. może to wtedy się wszystko zawaliło"...

"hmm.. a może jednak tutaj.... hmm jak tam się cofnę to wszystko naprawię?"

...

właśnie opisałam naprawdę częstą przypadłość mojego mózgu

myślenie, wybieranie momentu który był jakiś przełomowy i hipotetyczne

myślenie czy gdyby postępować wtedy inaczej to czy teraz byłoby jakoś .. lepiej?


nie.

nie. nie byłoby.



ludzie byli naprawdę zniszczeni. z każdym rokiem zamieniali się w coraz bardziej chujowych dorosłych.

a bardziej właśnie.. zawsze byli dziećmi, ale takimi nieodpowiedzialnymi z ręką w nocniku

jednocześnie traktując mnie jak skarbonkę lub jak... glejaka bez mózgu

bez szacunku. przedmiotowo


Bez względu na wszystko to... nie umiem patrzeć aż tak źle i pierwsze skojarzenia

zawsze są u mnie ciepłe, miłe. zawsze mam ten śmiech po nocach, pomoc, wsparcie

to moja głupia, utrudniająca cecha

Zawsze mnie wykańcza..... jak można być aż tak blisko z innymi ludźmi,

aby nagle byli oni niewidzialni....

Jak ludzie tak potrafią.... jak idzie wymazywać to wszystko... te chwile, więź, relacje.

Jak tak zapomnieć o tym. Dla mnie awykonalne jest zmazanie więzi.

to jakby próba zmazania swojej nogi.. przecież ona cały czas jest..

u mnie nie zanika niestety więź. to zgubne myślenie. Modlę się, by wszystkie

przeszłościowe więzi wleciały do wulkanu i spłonęły w drobny mak.


i czy to bym mogła zmienić cofając się w czasie?

nie.


mogłabym się aż tak emocjonalnie nie wiązać, kochać, szanować, wierzyć i lubić.

wtedy byłoby lepiej, ale jestem wrażliwa i dużo czuję

nigdy nie brakowało we mnie uczuć. zawsze pełna emocji




Ludzie byliby tacy sami i ja byłabym taka sama.

a jaka byłam? /jestem/

taka trochę wycofana, więc w pewnym sensie... nie pamiętam momentu w moim życiu 

kiedy nie miałam tego właśnie w sobie... takiego ogólnego niezadowolenia, pustki


" Ja od początku trochę nie chciałam.

Byłam bardzo mała i już wiedziałam, że nie chcę.

Ciągle tak tylko ciągnę."



Zawsze nadaję sobie nowe CELE, nowe MARZENIA, nowe PUNKTY

realizuję je

Potem jednak jak już osiągam sukces to nadal czuję pustkę. Robię zatem kolejną rzecz.

I tak cały czas. Myślałam jednak, że w pewnym momencie minie ta pustka.

Nadal mam wizje, punkty, cele... mam nadzieję, że nie tylko do odhaczenia.

Chciałabym kiedyś coś wykonać co da mi jakieś magiczne - "nie chcę robić kolejnego punktu."

"Nie potrzebuję na ten moment  punktu. Nie chcę. Mój punkt trwa.


Myśląc o jednej rzeczy mam takie poczucie. Ogólnie życie trochę dzieli się na pół, są takie dwa życia w życiu.

Nagle ta druga część.. podwójnych przygód i przeżywania. 

Życie łamie się w połowie gdy tworzysz nowe życie.





Z.

3 komentarze :

  1. Czasami zastanawiam się jak to jest być osobą popularną czy wszystko jest wtedy kolorowe?!Czy może jednak najnowsza piosenka Biebera "Lonely" opisuje prawdziwy świat sławy - a potem trafiam na ten blog widzę post patrzę na datę (dzisiejsza) czytam wgłębiam się i rozmyślam że chyba nie jest tak kolorowo jak to sobie większość wyobraża . Potem wychwytuje cytaty z twojego postu "jak można być aż tak blisko z innymi ludźmi,

    aby nagle byli oni niewidzialni(...)ale jestem wrażliwa i dużo czuję

    nigdy nie brakowało we mnie uczuć. zawsze pełna emocji" i mam wrażenia jakbym czytał mniej więcej to nad czym ja się zastanawiam od kilku miesięcy . Dziwne... Trzymaj się zdrowo Zuzia - czekamy na ciebie po drugiej stronie ekranu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozna mieć jakieś cele w życiu, najlepiej żeby przy okazji nie ranily one innych ludzi. Rozumiem, że możesz nie czuć z nich satysfakcji, ale ważne, że cokolwiek robisz i nie stoisz w miejscu :)
    Ale proszę, błagam, jeżeli czujesz instynkt macierzyński i planujesz dziecko, to nie rób tego po to, żeby szukać swojej wartości, czy tam kolejego punktu na liscie, żeby życie nabrało sensu, żeby sobie coś udowodnić, komuś udowodnić, żeby życie złamało się na pół i podniosła się jego jakość itp itd. Zrób to zupełnie bezinteresownie, tylko i wyłącznie po to, żeby wydać na świat dziecko, które będzie z Tobą najszczesliwsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dziecko to nie jest lek na życiową pustkę. Z takim podejściem dziecko można tylko skrzywdzić

      Usuń