OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

środa, 28 sierpnia 2019

FINNEAS - I Lost A Friend

Jak się płacze na piosenkach...
to warto je sobie zapisać bardziej... no...
dodam tekst po polsku ... tak jak mi się podoba.
włączajcie piosenkę i czytajcie...






I lost a friend
Tak jak traci się klucze gdy giną w sofie
Czy tak jak traci się portfel gdy zostaje na tylnym siedzeniu
Czy tak jak traci się lód gdy topnieje podczas ciepłego lata

Straciłem przyjaciela

Jak traci się szansę na sen podczas nocnych podróży 
Jak traci się pieniądze po niefortunnym zakładzie 
Jak traci się czas martwiąc się o każdą złą rzecz która się jeszcze nie wydarzyła 
Wiem że będzie ze mną dobrze
Ale nie dzisiejszej nocy
Będę leżeć rozbudzony
Licząc wszystkie błędy jakie popełniłem i odtwarzając ponownie wszystkie kłótnie 
Wiem że będzie ze mną dobrze
Ale nie dzisiejszej nocy


Straciłem przyjaciela
Straciłem przyjaciela
Postradałem zmysły
I nikt mi nie wierzy
Mówią: „wiem że on mnie nie potrzebuje
Bo zarobił trochę za dużo aby być smutnym dwudziestolatkiem”


I będzie mi dobrze bez nich
Ale wszystkim co robię jest pisanie piosenek o nich
Jakim cudem straciłem przyjaciela, którego nigdy nie miałem?Nigdy nie miałem


Staję na nogi
Noszę kołnierz ortopedyczny
Śpię w swoim domu
Wyciągam szwy z twarzy
Staję na nogi
Kładę lód na zwichnięcia 
Chodzę o lasce
Minęło kilka dni od kiedy się poślizgnąłem i powiedziałem coś co brzmiało jak twoje imię 
Wiem że będzie ze mną dobrze

Postradałem zmysły
I nikt mi nie wierzy 
Mówią: „wiem że on mnie nie potrzebuje
Bo zarobił trochę za dużo aby być smutnym dwudziestolatkiem”I
 będzie mi dobrze bez nich
Ale wszystkim co robię jest pisanie piosenek o nich
jakim cudem straciłem przyjaciela, 
którego nigdy nie miałem?
Nigdy nie miałem

Przeprosiłbym
Jeśli to mogłoby
Coś zmienić
Lub sprawić, 
że posłuchasz
Przeprosiłbym
Jeśli wszystko byłoby czarne i białe
Ale życie jest inne


Po prostu spróbuj mnie wysłuchać 
Wiem że będzie ze mną dobrze
Ale nie dzisiejszej nocy 
Straciłem przyjaciela
Straciłem przyjaciela
Postradałem zmysły
I nikt mi nie wierzy
Mówią: „wiem że on mnie nie potrzebuje
Bo zarobił trochę za dużo aby być smutnym dwudziestolatkiem”
I będzie mi dobrze bez nich
Ale wszystkim co robię jest pisanie piosenek o nich
Jakim cudem straciłem przyjaciela, 
którego nigdy nie miałem?
Nigdy nie miałem


z.

2 komentarze :

  1. Można pomyśleć przy tej piosence i zastanowić sie nad wieloma rzeczami. Lubię takie ciche piosenki czasem. Zwłaszcza gdy jadę pociągiem albo pada deszcz.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Zuzia. Super piosenka, można takiej słuchać codziennie.
    Zapraszam również do mnie, NOWY ODNOWIONY BLOG, 2 posty dziennie, różna tematyka o wszystkim. Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba, bardzo mnie to motywuję do dalszej pracy nad blogiem.
    https://poradyracjonalistki.blogspot.com/2019/09/historia-z-mojego-zycia-powrot-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń