OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

wtorek, 18 lutego 2014

Moje ozdoby na 18 ! :)

Dzisiaj przyszło piękne pudełeczko z moimi 18-tkowymi ozdobami. Super! Przyszło wszystko tak szybko. Mimo, że robię imprezę praktycznie tylko dla rodziny, chcę żeby było pięknie! Kupiłam zatem pełno fajnych rzeczy. Dwa banery, czapeczki, gwizdki, balonyyy, tubę z konfetti, serwetki, większe balony.. hah i parę innych rzeczy. Nie chcę pokazać wszystkiego, bo zdradzę tylko niespodzianki. Sukienka i inne rzeczy zobaczycie dopiero potem, bo oczywiście będzie film z mojej 18. Nie będzie pokazana impreza, ale przygotowania i inne "atrakcje" będą! To jednak dopiero po 28.02 :)
Prawdziwa 18 będzie na koncercie 25.02 ! Ach.. Jak ja nie mogę się doczekać Marsów.. Jeszcze tylko tydzień. :)

P.S. Mam trochę pracy... Jeszcze tyle rzeczy brakuje.. Kurcze... no nic.. Warto - to będzie ważny dzień ^^


20 komentarzy :

  1. Czy przed 18-tką będzie jakiś inny filmik. Oczywiście na ten urodzinowy też czekam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 26.02 będzie film z koncertu Marsów.. :):)
      w tym tygodniu ..? nie jestem pewna... ale na dzisiejszy dzień raczej nie..

      Usuń
  2. Już 18... Pewnie masz stresa. :) Powodzenia. I miłego dnia z Marsami!

    http://ros-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super słodkie urodziny :) Wczesne wszystkiego najlepszego :)
    pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. huhuhuhu dekoracje są super :D widzę, że chcesz żeby wszystko było idealnie xd no to czekam na filmik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dekoracje
    No tak, to będziesz sobie świętować urodziny w Echelońskim gronie na tym koncercie <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ozdób *-* no, no gratuluje wygrania tego biletu :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie kochane ^^ Moja siostra też będzie miała osiemnastkę jako takie familijne spotkanie. Ale będzie nasza babcia, także zapowiada się zabawa. To dopiero za pół roku, ale co tam XD Te 'euro' to serwetki? Bo geniusz ja najpierw myślałam, że to prawdziwe pieniądze (-,-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super !
    OBSERWUJE i liczę na rewanż ;33

    alaa-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są te serwetki z Angry Birds! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno impreza wyjdzie zarąbiście :) buziaki i powodzenia ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, jakie to wszystko śliczne, żałuję że ja nie wyprawiłam swojej 18-tki tylko ją olałam. Dzień jak co dzień, rano szkoła a wieczorem przed komputerem. Takie wspomnienia jednak zostają na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  13. no to życzę udanej osiemnastki ;>

    http://myslowysmoothie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś te ozdoby? Proszę o odpowiedź bo sama sie powoli rozglądam ale nie mogę znaleźć nic odpowiedniego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba na stronie internetowej congee :)

      Usuń
  15. super, z takimi ozdobami impreza nie moze sie nie udac!

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolorowo zuziu no sory już nie zuziu tylko zuska no bo juz dorosła a co do imprezy i ozdób też super . Zyczenia. Wszystkiego naj w dorosłości i żeby rodzice się nie wtrącali więcej weny i zdrowia szczęścia pomyślnąści i czego sobie życzysz

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie to wyglada:) Dobrze przemyslane. Ja osobiscie tez ostatnio zlapalam bakcyla na ozdoby ale swiateczne:D Czesc zrobilam sama a czesc zamowilam z https://yourhomestory.com.pl/dodatki/boze-narodzenie . Bardzo fajnie to wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń