OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

niedziela, 9 lutego 2014

Jestem w domu !

Z jednej strony miło leżeć w swoim łóżku. Z drugiej strony w górach było tak zarąbiście... kurcze.. Pojechałabym jeszcze raz - nawet teraz! Po 8h podróży jestem wykończona. W drodze wpadliśmy do Maca i McCafe... Wklejam fotki, żeby pokazać co jedliśmy.
Najgorsze mimo wszystko jest moje.. ucho. Wczoraj po basenie się zaczęło. Totalnie nic nie słyszę na lewe ucho, a na prawe ledwo ledwo. Dzisiaj pojawił się jeszcze mocny ból. :( Wkurza mnie to... Telewizor muszę oglądać na full głośności. Jutro pojadę do laryngologa. Dzisiaj niedziela i nic nie da się zrobić...
Bardzo dziękuję za miłą niespodziankę od Oli. Przyjechałam do domu i czekała na mnie cudna paczka. Prezent na 18! Bardzo mi miło. DZIĘKUJĘ Olu.:) Piękny rysunek Jareda, a cukierki zaraz wmucę. Podobno o mojej babci jest jeszcze jedna... Jutro o niej napiszę, bo nie wiem nawet od kogo :)


P.S. Meruś szczęśliwy, że jest w domku! Cieszył się jak głupi !!

14 komentarzy :

  1. Omnomnom jakie żarcie <33 Aż się głodna zrobiłam ;DD

    http://ola-photographyx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym takiego Pączka, czy ... cokolwiek to jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos Ty zrobiła z tymi uszami ? O.o Ja kiedyś waliłem głową o ścianę po basenie i pomogło xd A mój rysunek otrzymałaś, bo czekam na odzew jak głupi.... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem jak okropnie jest jak boli ucho a mnie boli często powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. HAH :D za parę dni następną dostaniesz paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A kiedy film? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś cały dzień czekałam na nowy post! Mam nadzieje że ucho wyzdrowieje! I mam pytanie co bylo w paczce?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmień nick na głucha zuzia

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zdrowiej, ból ucha jest jednym z gorszych heh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm muffina też bym wmuciła <3 Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam prowadzić bloga :3

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że to może Cię zaciekawić: http://florenceandthemachine.pl/wordpress/florence-and-the-machine-w-soundtracku-pierwszej-czesci-kosoglosa/
    Tylko proszę przeczytaj do końca, bo z góry mówię, że nie chodzi mi o Florence. Ja się z tego STRASZNIE cieszę, bo to mój ulubiony film, a uwielbiam wszystkie te zespoły, a w szczególności PM (co chyba widać po moim profilu :-)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń