OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

wtorek, 1 stycznia 2019

ja

Każdy zna Pana "Tylko Ja".
Centrum swojego świata, ja.
Celnie głuchy na inne głosy,
tylko ja decyduję.
Ja.
Dobrze tak pobyć samemu ze sobą.
Samemu posiedzieć. Samemu pożyć.
Och jak miło mi w moim towarzystwie.
Ale super mieć wpływ jedyny i ostateczny na siebie.
Ale dobrze tak żyć, ja.
Nie dzielę się ciszą, nie dzielę się światem.
Najchętniej samotnie zakopię się w ziemi.
Umrzeć samemu też całkiem dobrze.
Monolog to cel - po co ktoś inny ma mówić?
Przekazuję właśnie siebie - ja.
Może powiesz, ale czekaj - skończę najpierw o sobie.
Ja tak lubię samemu dla siebie.
Egocentryzm? Nie.
Po prostu jestem tutaj ja.



Z.

8 komentarzy :

  1. Nie wiem co bm zrobiła, gdybym nie miała tego czasu, który przeznaczam na bycie z samą sobą. Najlepiej. Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wazne jest to aby gdzies miec nadal swoje "ja" bez niczego.
    Pozdrawiam, Weronika
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym być chociaż w połowie tak dobra jak Ty. Jesteś cudowna pisz dalej Zuziu. Zależy mi na opinii więc zapraszam też do siebie: https://herbatoholiiczka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykre jest ze często zapominamy o sobie. Nasza osobowość gdzieś tam się zatraca i tracimy ta swoja oryginalność.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niebywale wspaniałą duszą . Śledzę twoją osobę od początków początków. Czułam jakobym miała styczność z wyjątkowym kwiatem w pełnym ogrodzie . Wracając do twojej twórczości zawsze miałam potrzebę napisania do Ciebie, wysłania piosenki? To doprawdy głupie, Ale tak jest . Żałuję, że nie mam takiej sposobności . Twoja obecność na blogu naprawdę raduje, pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, przykro jest że się o sobie zapomina. Wspaniałe słowa, cudownie wszystko ujmują. Co tutaj więcej tutaj dodać, pisz dalej zapraszam do siebie. Klaudia z modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze piszesz, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń