OFICJALNY BLOG Zuzanny Boruckiej

poniedziałek, 9 lutego 2015

Przyjaciele, Łapacz Trolli, gazeta, tłusty poniedziałek :3

Cześć,
dzisiaj razem w przyjaciółmi zrobiliśmy sobie TŁUSTY PONIEDZIAŁEK. hehe wiem, że powinno to się robić w czwartek, ale MY MOŻEMY WSZYSTKO! Ogólnie to był przypadek : ( bo ja kupiłam dla moich chłopaków 2 pączki, a oni mieli już 6 w domu!!!! wtf?! Powiem Wam, że było baaardzo miło! Uwielbiam spędzać czas z osobami z którymi mam podobne poczucie humoru. Tyle śmiechu było dzisiaj! Nagrywaliśmy razem Łapacza Trolli i trochę Śnieżynki! Tak miło było :3 Jak już o nagrywaniu to wczoraj nagrałam aż 3 gameplaye; pierwszy raz aż tyle pod rząd! Na ten tydzień mam jeszcze trochę pracy, bo muszę załatwić wszystkie sprawy przed piątkiem! W piątek jadę do Wrocławia do bardzo miłego Pana :3 Nie mogę się doczekać! Walentynki w sobotę! HIHI Ale śmiesznie... Kupią Igorowi węgiel :)


P.S. Byłam dzisiaj w sklepie i przypadkiem zobaczyłam to.. hehe
śmieszne, że nawet nie wiem, że o mnie piszą ^^
...no ale NIC! artykuł bardzo ładny i kolorowy, najgorszy jest jednak mały błąd... 
30 secondS to Mars ;)

157 komentarzy :

  1. Masz soczewki? Na tych pierwszych zdjęciach. Ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma takie oczy z natury, zadne soczewki.

      Usuń
    2. Nie! Zuzia ma zielone oczy... Na szalonej Zuzi w filmiku 5 top żenad mody mówiła ;* ~Just ♥♥

      Usuń
  2. Zuza kiedy masz zakończenie? Ja mam 24 kwietnia i wyszlo mi 37dni bez świat i weekendów

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia ,byłaś kiedyś w Wągrowcu? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o, za 13 dni masz urodziny!
    czyli dobrze pisalam ze ferie z Igorem :)
    2 zdjecia kojarze z ig. a kto to sie ostatnio na asku zalil ze niewyspany hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie ma aska ktoś się pod nią podszywał ;)

      Usuń
    2. Ale Igor to wstawił na swojego aska, on ma, ale Zuzia nie :)

      Usuń
  5. Zuzia jak zwykle super ... A tu mój blog dopiero zaczynam http://mojezyciejakkomedia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miałaś dzień widze, bardzo dobrze że mimo iż chodzisz z Igorem, to nie zaniedbujesz relacji z Karolem i kolegą trolem ;) oby tak dalej pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. To Karol bedzie w Sniezynce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrywali łapacza trolli

      Usuń
    2. Ale śnieżynkę też nagrywali

      Usuń
  9. Pączkowaty poniedziałek xD
    Fajnie, że masz co robić, Zuziu! Przynajmniej się nie nudzisz ;)
    ~Wikkusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze sie, ze mimo tego iz spotykasz sie z Igorem, nis zaniedbujesz Karola i Trola :) I pamietaj: nie przejmuj sie hejtami panujacymi w sieci na Twoj temat. Pozdrawiam najmocniej ;)
    Twoja najwierniejsza fanka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia Banshee :) (ZUZIU) <33 marta-martaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuzia najlepsza <3
    Poprostu urywa dupe jak sie cb ogląda <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jeszcze tyle bo będziesz gruba.... a nie... ty już taka jesteś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ale śmieszne... Nie masz co robić tylko hejtować?

      Usuń
    2. Zuzia nie jest gruba ! Jest idealna , a po za tym piszesz tak po prostu z zazdrości , że ona ma tyle fanów którzy ją zawsze wspierają ,a pewnie ciebie nikt nie lubi i dlatego tak piszesz. Przez to na pewno nikt Cię człowieku nie polubi -,-

      Usuń
    3. Serio ? Zuzia ? Weź idź

      Usuń
    4. Nie każdy musi mieć 15 kg niedowagi :) a Zuzia nie jest gruba. Jak juz to zacnie zbudowana i bardzo ładnie jej w tym. A ty, zajmij się swoim życiem ;*

      Usuń
    5. Masz żal dupy bo nie ma Cię w gazetach Ps; Zuza jesteś SUPER! !☆☆☆☆☆☆★★★

      Usuń
    6. Haha, zal dupy bo nie ma mnie w gazetach XD Dziecko... W takich gazetach dla gimbusow jak Bravo itp. to jabym nigdy nie chciala byc. Nie mam czego zazdroscic. Pozdrawiam ;) nie czytam takiego shit'u jak bravo dla podjaranych gimnazjalistek.

      Usuń
    7. Według mnie Zuzia nie jest chuda, ale co z tego? Jest idealna. I (przynajmniej tak nie pisze) nie ma kompleksów, bo nie waży 33 kg. Masz idealną figurę Zuza!

      Usuń
    8. Nie no, po prostu żal dupe ściska. Słuchaj... Zapewne jesteś chuda i np. przy wzroście 155 cm ważysz 37 kilo, pewnie jesteś jakąś klasową divą, nikt cie nie lubi po prostu udawają za hajs... Chyba że nie masz dużo kasy, to wtedy po prostu jesteś chuda, brzydka i po prostu Zuzanna jest ładna i chcesz aby chociaż z czegoś była niezadowolona, albo chcesz aby była zgnębiona... Lecz nie sądzę żeby ona przejmowała się taką osóbką jak ty... Jakbyś nie zauważyła, to wygląd się nie liczy, i to że cokolwiek o jej wyglądzie napisałaś pokazuje jakim jesteś człowiekiem. Zuzanna ma cudowną osobowość i jest piękna. Nawet gdyby miała 100 kilo byłaby lepsza od cb, bo się liczy zachowanie poczucie humoru i jaka ta osoba jest a nie czy jest z gruba czy za chuda!






      Alicja :)

      Usuń
    9. Ludzie czy wy jesteście normalni ? Dobrze ktoś napisał, że jest gruba - bo jest i co tu ukrywać i jeżeli tego nie widzicie to polecam okulistę . Jesteście nią zaślepieni i robicie to co wam każe - kupujecie te beznadziejne rzeczy z tego beznadziejnego sklepiku, staracie se i wkladacie cale serca w swoje prace by zrobic jej przyjemność a ona zwyczajnie wami gardzi. Pokazała to nie raz. ;)

      Usuń
    10. Boooże, hejty lecom! Zuzia nie jest gruba. Ona wygląda jak prawdziwa kobieta, a nie jak anorektyczka. P.S: Mówię szczerze, a nie dlatego, że jestem fanką.

      Usuń
  14. O jeny... wspolczuje zuziu. Piszą o tb w najgorszej gazetce ever. SRAVO -,-. Bleee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba BRAVO Geju jeden

      Usuń
    2. Specjalnie tak napisał -,-
      A ty kurde od razu Gej -,-

      Usuń
    3. żal Ci dupe ściska, ze o Tobie nie piszą w żadnej ? ;D jaka by nie była, ważne że jest ^^

      Usuń
  15. Jesteś cudowna Zuziu;)

    http://wolexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że nagrałaś gameplaye! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie że piszą o tb w BRAVO. :) Może kupie.. xdd nie no zdj fajne. I ja także kocham pączki! A już niedłudo TŁUSTY CZWARTEK!!! JUHUUUU ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, ale przypadek z tymi pączkami, aż ja mam ochotę na nie. Bardzo ładnie wyglądasz na 3 pierwszych zdjęciach.

    Pozdrawiam Ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :)
    Ja już nie mogę się doczekać tłustego czwartku, widzę, że ty też =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pączki ♥ A Bravo może kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie zdjęcia. Zapraszam. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłaś kiedyś w Kaczorach?

    OdpowiedzUsuń
  23. A dupa rośnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martw się o swoją dupe

      Usuń
  24. Wyczuwam nowy sezon donut albo pączek 🍩 :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham ten blog !;)
    Zuzia najlepsza ! ;*

    HEJTERZY NIECH SIĘ WALĄ ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejterzy odpowiadaja - SAMA SIE WAL OLKA :) nie zesraj sie z podniety tym kolorowym clownem.

      Usuń
    2. Ogarnij się Dziecko, Zuzia jest spoko. Nie to co ty Animowy..!

      Usuń
    3. DO HEJTERÓW: Co wy tutaj robicie skoro nie lubicie Zuzi? A może sie macie własnego życia to musicie komuś je uniemilać??

      Usuń
  26. a ja mam w tłusty czwartek dyskotekę ;) hehehe najlepsze przed ostatnie zdjęcie ;D

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1791608949250976964#overview/src=dashboard

    OdpowiedzUsuń
  27. Zuziaaa <3
    To jest Bravo Girl?Planuje kupić!Koffffffffffam cię!!!
    Szczęścia z Wielmożnym Igorem oraz udanych walentynek!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Zuziu ile ty jesz:)same fast foody i niezdrowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, niech żre ile chce, bo przeciez... RAZ SIE TYJE! XD ahahahah, niedlugo ta chudzina Igor nie da rady objac jej faldow i opon na brzuchu :)

      Usuń
    2. Noo. Chłopaki wolą się obijać a mięsko a nie kości. ;*

      Usuń
    3. Weź sie ogarnij, Zuzia nie jest gruba, jest ładna, no chyba każdy je takie jedzenie, i nie obrażaj Zuzi, jej sie może zrobić przykro jak tak do niej piszesz :(

      Usuń
    4. Moze i kazdy ke takie jedzenie, ale raz na jakis czas, a nie jak ona - zre to swinstwo CODZIENNIE. A to jakis hamburger, innym razem kebab, hot dog, pankakes'y... Ona zawsze je cos mega kalorycznego. To nie jest zdrowy tryb zycia, zwymiotowac mozna, pelno kalorii i tluszczu.

      Usuń
    5. Gdy wyjeżdżam na jakis czas do takiego miasta tez tak jem... Może teraz to je a w przyszłym miesiącu będzie jadła zdrowo.A wogóle nawte jeśli to jedzenie nie jest zdrowe to co ci do tego?! Martw się o swoją dupe spaślaku

      Usuń
  29. Też jestem z wlkp :3 ja z Leszna :3 spodziewaj się odwiedzin ode mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zuziu jesteś suuper !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA !
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ALE TY MASZ PIĘKNE OCZKA ♥ Super zdjęcia ;) Widać , że zgrana z was paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW śliczne oczka i wogóle piękne zdjęcia!!!!!!! 🍩🍩🍩🍩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuziu ja mam urodziny 22 stycznia, Dzień wcześniej od ciebie :) :D :*

      Usuń
    2. Zuzia z lutego jest xd

      Usuń
  33. No to miałaś super dzień. :D
    Fajny artykuł, cieszę się, że wszędzie dobrze o Tobie piszą. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oo Karol xd
    czekam na śnieżynkę ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zuzia uwielbiam. A blog też

    OdpowiedzUsuń
  36. Zuzia super blog bardzo koffam twoje filmiki :) Zapraszam na mój blog Laryvloguje.blogspot.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne jest to zdjęcie ,na którym wszyscy jecie pączki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczy moze i ladne, ale te wlosy... Tego juz wlosami nie mozna nazwac. Juz peruka wyglada bardziej naturalnie niz to siano, ktore masz na glowie... Dziewczyno, zacznij dbac o siebie w koncu. To NIE jest dziewczece kiedy masz siano zamiast wlosow. Poza tym ciagle fast food tylko jesz, kebaby, hamburgery, pizza... Okropienstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem żadnym obrońcą ani nic, ale moim zdaniem włosy ma akurat bardzo fajne ;D

      Usuń
    2. To nie jest Twoja sprawa, jak Zuzia wygląda i co je...

      Usuń
    3. Co z tego że je fast foody? Ja też tylko je
      jem i ważę 65kg przy wzroście 185cm.

      Usuń
    4. Pod jakom wzgledem ma fajne wlosy? Tu nie chodzi o kolor i ich sciecie... Popatrz na ich kondycje, a raczej jej brak. Sa zniszczone, spalone i wysuszone. To nie jest zdrowe. Ale coz, skoro chce byc lysa to juz niedlugo to nastapi.

      Usuń
    5. Co do fast foodów to jej sprawa i wgl. NIC DO NICH NIE MAM XD
      Ale te włosy to ... jednak fakt ;//
      masakrycznie spalone ja by tak nie mogła ;/
      może dlatego że jestem włosomaniaczkom xDDDDDD
      pozderki :*

      Usuń
    6. Lepiej mieć siano na głowie niż w głowie.
      MinCH

      Usuń
    7. Ona ma siano i NA glowie i W glowie.

      Minik.

      Usuń
  39. ...nie musisz soe chwalic zdjeciem z podrapaniem przez Igorka, nie musisz sie chwalic, ze jest tak ostro u was, ze juz postanowiliscie pobawic sie ostro w lozku :) Jestes "idolka" dla wielu mlodych dziewczyn, jaki Ty im przyklad dajesz wstawiajac takie zdjecie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest o niej i może wstawiać co zywnie się jej podoba ;**

      Usuń
    2. Ale duzo mlodych dziewczyn sie na niej wzoruje. Wiec powinna sie troche ogarnac, a nie chwalic zdjeciami jak ja Igor podrapal. O to w takim miejscu... Dla mlodych dziewczyn jest to jednak troche jakby "pikantne" zdjecie, niech sobie robia co chca ze soba, nic mi do tego, ale niech sie z tym tak nie afiszuja... To ogladaja mlode dziewczyny.

      Usuń
    3. Gdzie ty widzisz zdjęcie gdzie pokazuje jak ją Igor podrapał?

      Usuń
    4. Mówię o tym zdjęciu - http://instagram.com/p/y3Hb-oAPss/?modal=true - tutaj, w tej notce tez ono jest, popatrz sobie. Nie powinna dodawać takich zdjeć skoro jest "idolką" dla młodych dziewczyn...

      Usuń
    5. To troszkę żałosne jest to, że jak jedna osoba coś sb uroiła to wszyscy w to wierzą... no błagam was, przecież podrapać mógł ją np pies.... albo sama to zrobiła. Ja też czasami jak się podrapię
      zostają ślady... poza tym, gdzie jest napisane że to Igor?? co te zdjęcie ma w sobie że "nie powinna go dodawać"?
      do wszystkich FANÓW Zuzi: nie wierzcie w takie brednie!
      Wiktoria♡

      Usuń
    6. Wiktoria - nie rob z siebie idiotki... Sama sie tak podrapala? Brawo, gratuluje inteligencji. ._. Jak nie masz co robic to tez sie z nudow drapiesz? Prosze Cie, nie kompromituj sie dziewczyno. Pies? Pies nie moze tak podrapac, nie widzisz, ze to ewidentny slad ludzkiej reki, palcow, pazurow? Latwo to mozna poznac po wygladzie podrapania... Pewnie chodzisz do podstawowki albo gimnazjum i bronisz swojej "idolki".... Pzdr, slabe macie wzory do nasladowania teraz dzieci Moje Drogie.

      Usuń
    7. A czy ja napisalam ze z nudów?? Po za tym to ty się nigdy nie drapiesz tak? Ok.. nie mówie że to NIE JEST ślad ludzkiej ręki, ale skąd wiesz że to Igor? ja na ciebie tak nie naskoczyłam, po prostu chciałam wyrazić SWOJĄ opinie na ten temat i mam do tego prawo, a ty od razu od idiotek mnie przezywasz... . Chciałabym wiedzieć jedno: co ty tu robisz, skoro tak nie lubisz Zuzi?

      Usuń
    8. .... jeżeli to Igor to zgadzam się, nie powinna wstawiać tego zdjęcia, ale (jeszcze raz powtórz) nie mamy pewności że to on :)

      Usuń
  40. jestes podobna do szalonej zuzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże to jest szalona Zuzia ...

      Usuń
  41. Dobry pomysł z tym węglem, serio xD Bardzo fajne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Zuzziu to nie hejt ale nie szkoda ci sylwetki i zdrowia na takie świństwa?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ludzie uspokojcie sie chce jesc tluste rzeczy to niech sobie je zajmijcie sie swoim zyciem

    OdpowiedzUsuń
  44. Zuziu nie przejmuj siw tymi hejtami to zazdrosni ludzie piszq co chca byc w gazecie jak ty a niemoga bo sa za tepi kocham cie moja idolko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdosni? Hahahaha, ale zart! czego jej zazdroscic? Tluszczu? Siana zamiast wlosow? Peruki wygladaja naturalniej noz to co ona ma ja glowie... Tak to jest jak sie nie mysli i farbuje sie bezmyslnie wlosy ... Ona jest niby przykladem dla mlodych dziewczyn? Jakas pomylka chyba. Ona NIE jest dobrym wzorem do nasladowania. Wiem co mowie... Moja mlodsza siostra sie na niej wzorowala i teraz ma problem... Byla szczupla jak linijka, ale jako ze jej "idolka" chwali sie zdjeciami kalorycznych potraw to moja siostra postanowila, ze co jej szkodzi, tez bedzie jadla, nic sie nie stanie... A teraz co? Wstydzi sie wyjsc z domu, placze i popadla w depresje....

      I to jest odpowiedni przyklad do nasladowania? Nie sądze.

      Usuń
    2. I co?! M przestać jeść bo inne dziewczyny się na niej wzorują??!! No halo, ile one mają lat? 3? No raczej nie sądzę! Chyba ma mózg i wie ile ona może a ile nie... Zuzanna tak robi ale przykład do naśladowania to nie znaczy że ma robić wszystko to co ona! Twoja siostra postanowiła.... ale chyba ma swój rozum! Pomyśl troche co piszesz!







      Alicja:)

      Usuń
    3. I co?! M przestać jeść bo inne dziewczyny się na niej wzorują??!! No halo, ile one mają lat? 3? No raczej nie sądzę! Chyba ma mózg i wie ile ona może a ile nie... Zuzanna tak robi ale przykład do naśladowania to nie znaczy że ma robić wszystko to co ona! Twoja siostra postanowiła.... ale chyba ma swój rozum! Pomyśl troche co piszesz!







      Alicja:)

      Usuń
  45. jejku. Banshee jesteś super. XDD Podziwiam twoje poczucie humoru i odwagę jeśli chodzi o włosy.. :))
    Życzę dalszych sukcesów :)

    Zapraszam do mnie - dopiero zaczynam http://second-nataly.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Zuziu napisz kiedy będziecie gdzieś szli to z przyjemnością też pójdę i poszukam was i dam ci i Igorowi paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zuzia jest naj! kto tak uważa kom. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  48. Banshee uwielbiam cię jesteś super takiej jak ty nigdy nie będzie a wejdziesz na mojego bloga majla21134.blogspot.com
    plose

    OdpowiedzUsuń
  49. Super, że fajnie się bawiłaś! Czekamy na filmiki! :) Hm.. ten miły pan to Igor mam rację? ^^ No nic, życzę udanych walentynek i.. tłustego czwartku! :3

    OdpowiedzUsuń
  50. super!
    ----------------
    zapraszam: http://my-life-by-marley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zuzia jesteś świetna
    zapraszam do mnie tutajwszystkojestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zuziu, a gdy bedzięsz we Wrocławiu to pójdziesz do Cinabon?

    OdpowiedzUsuń
  53. A poza tym nie zaczynałaś od Szalonej Zuzi :P Tylko od Zizireactivation

    Jak źle to sory xD

    OdpowiedzUsuń
  54. A teraz Igor wie co mu kupisz!

    OdpowiedzUsuń
  55. zuziu jesteś najlepsza i niepszejmój się hejtami oni tylko chcą się popisać i ci zazdroszczą że masz fanów któży cie kochają nad życie życze ci dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  56. Głopi hejterzy tylko hejtuja i zazdroszcza zdjencia w bravo zal.! Zuziu jestes najlepsza kocham cie co ich to obchodzi ze jesz tłuste rzeczy mozesz jesc co im do tego oni moga jesc samom sałate i moga byc szczupli i zgrabni

    OdpowiedzUsuń
  57. 11.02 dzień sportu 12.02 tłusty czwartek 13.02 moje urodziny 14.02 walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Jesteś cudowna zapraszam do mnie :) --> http://life-straight-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Rozwaliło mnie zdjęcie chłopaków z tyłu jedzących pączki hahahah :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny pomysł z tym TŁUSTYM PONIEDZIAŁKIEM hahah

    http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham pączki <3 napradę fajny post moja ty gwiazdo !!<3


    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny pomysl tlusty poniedzialek:)

    OdpowiedzUsuń
  63. A pamiętam jak w Szalonej Zuzi mówiłaś: ,,Ten kto wymyślił tee całe walentynki to jakiś ... ''
    i wgl tam mówiłaś że to głupie święto i wgl xD
    PS: JAK JA TĘSKNIE ZA SZALONĄ ZUZIĄ!
    Zawsze mówiłaś tak fajnie i zwariowanie i wglll te głupowate ujęcia kamerą <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Ślicznie Zuzka wyglądasz!
    Ja sama nie wiem co kupić swojemu chłopakowi na Walentynki... :-(
    Ale spoko, coś wymyślę!
    Pozdrowionka ze Złotego Stoku! <3
    Kasik

    OdpowiedzUsuń
  65. Z tym węglem to nie jestem pewna czy się ucieszy :D Haha pocieszasz mnie Zuzia <3

    Zapraszam też do mnie dopiero zaczynam http://porcelanowanastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ooo... Tłusty poniedziałek :D
    hahah :D
    Pozdrawiam

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. ZUZIA! CO Z TĄ OLGĄ!? co sie stało

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj Zuziu nie ma to jak TŁUSTY PONIEDZIAŁEK XD
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie a nóż was zaciekawi :) http://dziewczynawfarbie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Co byś zrobiła gdybyś zgubiła swoje ulubione słuchawki i musiała słuchać muzyki na badziewiu, a ten badziew po kilku dniach się zepsuł ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Zuza... chodzisz z Igorem?
    W dzisiejszym BRAVO pisali że tak <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Zuzia no poprostu I LOVE YOU! Nareszcie stajesz się pozytywna dookoła masz tylko prawdziwych przyjaciół wychodzisz na prostą nie przejmuj się tymi hejtami to są poprostu ludzie którzy chcą mieć życie takie jak ty! A i z uśmiechem ci ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Ej Zuziu czy dalej przyjaźnisz sie z Olgą? Dużo osób pisze, że już nie! Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jej. Nie przyjaźnie się z nią ponieważ mnie zraniła, ale to nie ważne. Ważni jesteście wy ^^

      Usuń
    2. zuziu odpowiedziałaś fance!! i to jeszcze przed chwilą?!!? jesteś online?! odpisz!!

      Usuń
  73. Super post :-)

    Zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Zuziu,kolory z włosów już ci zeszły :p

    OdpowiedzUsuń
  75. Zuziu, to znowu ja twoja fanka ! Pisałam w poście że śpisz o tym że bardzo cię kocham oraz mam młody wiek :) Mam nadzieje że mi odpiszesz Dziękuje ! Ola (ja w poście że śpisz nie powiedziałam że mam na imię Ola )

    OdpowiedzUsuń
  76. Zuziu, a czy pokażesz tatuaż w Śnieżynce 6 ? ZNOWU TO JA OLA PRZEPRASZAM ZA NAGŁE PISANIE ;(

    OdpowiedzUsuń
  77. Tak się cieszę, że jesteś szczęśliwa! Już nie mogę się doczekać nowego tatuażu :)

    Zapraszam do mnie:
    http//:www.po-drugiej-str-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. http://xmxmania.simplesite.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Zuzia kiedy będzie następny odcinek poczty do Zuzi ??? Pozdro z Płocka :-)

    OdpowiedzUsuń
  80. To musiał być świetny dzień z przyjaciółmi. Mam nadzieję, ze gameplay'e pojawią się niedługo bo historie miłosne bardzo mnie zaciekawiły hahah. Co do błędu w gazecie to jest bardzo dziwne, że ktoś piszę do gazety (jaka by ona nie była) a nie chce mu się nawet sprawdzić nazwy zespołu. ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  81. Czytałam to. Szkoooda że nie ma Twojego plakatu:c

    OdpowiedzUsuń
  82. Ppppppppąąąąąccccccczzzzzzzzkkkkkkkiiiiiii!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. http://bigaliceinwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Boże, jak czytam niektóre komentarze to aż mnie serce boli. Że Zuzia gruba, że zdjęcie o podrapaniu jest nieprzyzwoite... Ludzie, czy wy macie po 12 lat??
    Zuzia, nie przejmuj się tymi komentarzami (mi by było przykro, gdyby mi ktoś coś takiego napisał, dlatego próbuję Cię pocieszyć). Jesteś śliczna i bądź sobą dalej :)
    Jak masz czas (ale pewnie nie masz) to zapraszam na mojego bloga (stawiam swoje pierwsze kroczki w blogosferze): katldark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Zuzia plis zrób w the sims 4 siebie plisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss:)

    OdpowiedzUsuń
  86. jestem twoją wielką fanką♥

    OdpowiedzUsuń
  87. Jesteśmy twoimi fankami #1 <3
    s i z<3

    OdpowiedzUsuń
  88. Kochamy cię Banshee< 3
    z n s:)

    OdpowiedzUsuń
  89. zuziu jak miała wybrać po między Igorem a olgą kogo byś wybrała całuję kocham cie zuzia

    OdpowiedzUsuń
  90. powiedz to co ci napisałam po wyżej kogo byśs wybrała powiedz w nowym sezonie 1 odcinka ocham cie

    OdpowiedzUsuń
  91. powiedz to co ci napisałam po wyżej kogo byśs wybrała powiedz w nowym sezonie 1 odcinka ocham cie

    OdpowiedzUsuń
  92. zuziu jak miała wybrać po między Igorem a olgą kogo byś wybrała całuję kocham cie zuzia

    OdpowiedzUsuń